Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Facebook: «Είμαι Έλληνας, είμαι περήφανος, δεν σας κάνω την χάρη να ντρέπομαι»

Facebook: «Είμαι Έλληνας, είμαι περήφανος, δεν σας κάνω την χάρη να ντρέπομαι»



Να κρατήσουν ψηλά το εθνικό φρόνημα όλων των Ελλήνων μπροστά σε όλα τα δύσκολα που βιώνουν προσπαθούν οι χρήστες του διαδικτύου...

Σε πείσμα όλων εκείνων που θέλουν να κάνουν τους Έλληνες να ντρέπονται για όσα είναι, ο λαός δεν τους κάνει την χάρη.
Δεν αρνείται την ταυτότητά του, είναι περήφανος που κατάγεται από την Ελλάδα και δεν θα αφήσει κανέναν να του το «χαλάσει»...
Όλα τα παραπάνω περικλείει μια φωτογραφία που κάνει ρεκόρ likes και shares στο Facebook!
Η γαλανόλευκη κυματίζει σε ένα από τα νησιά του Αιγαίου και το μήνυμα είναι σαφές:
ΝΑΙ ΡΕ, ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ... Έχω Μίκη Θεοδωράκη έχω Ζορμπά...Έχω Γιάννη...Έχω Βαγγέλη Παπαθανασίου...¨ Εχω Νίκο Καζαντζάκη...Έχω Αριστοτέλη,Πλάτωνα,Πυθαγόρα,Όμηρο,Σοφοκλή.Αριστοφάνη, Σωκράτη,Θ.Κολοκοτρώνη,Καποδίστ¬ρια,Περικλή,Μέγα Αλέξανδρο,Ελύτη...ΕΧΩ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΕΧΩ ΕΧΩ ΕΧΩ....ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΦΡΑΠΕ..Ξέρω να ζω...!!!ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ".
Capture2



mediagate.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...